söndag, oktober 19, 2008

IF-Late


To freakin late...

10 kommentarer:

damon sa...

nice

Sara sa...

ja, very nice. å då är ju det här bara en snabb klottergrej för dig. man, jag skulle vilja kunna teckna som du.

milanrubio sa...

He, he, great tarzan-drunk...
Very loose. Gesture is perect!

ArtSparker sa...

Duuuuuude. Nice drawing, I have the impression from youthful experience?

Solvere volo sa...

Oooops. It's really too late for him :)))))) Great illo

get zapped sa...

Oh boy, not again! ;p

Anonym sa...

Fan vad du har blivit populär. Kommentarer från hela världen. Kul. Gillar illustationen, tänkte skriva gillar teckningen, men då skulle det väl bli ett jävla liv, ungefär som när jag säger dagis istället för förskola.

Anonym sa...

Jag säger dagis själv.

Anonym sa...

Hur är kvalitén på t-tröjorna i din webbshop? Efter att ha sett dem på Saras blogg blir jag sugen på en Dylan och McCartney. Jag får helt enkelt komma hem till er någon kväll och känna på tröjorna.

carlsson

Anonym sa...

kolla den här Mange:

http://www.game.se/acatalog/Call_of_Duty_-_World_at_War.html



MVH Limpan