lördag, september 22, 2007

Ra


12 kommentarer:

Anonym sa...

ja!

Anonym sa...

Ja vadå?

Anonym sa...

Det här gillar jag, Mange. Men det hade blivit ännu bättre om du använt dig av någon bildtext.

Anonym sa...

skriv en då, besserwisser...

Anonym sa...

Hej, lugna dig. Det var inte menat så.

Anonym sa...

Och förresten, hur många gånger har inte jag skrivit nån text åt dina illustrationer men varje gång fått stå åt sidan för någon annan. Jag är så trött på det. Verkligen.

Anonym sa...

Bullshit mannen, bullshiiiit!

Anonym sa...

Nu är vi där igen, pajkastning. Om du ska hålla på såhär, Mange, är det lika bra att du lägger ner den här bloggen. Som ingen läser. Förutom Sara då. Och jag. Men jag går bara in vart tredje månad, knappt det. Kunde jag låna pengar av dig förresten?

Anonym sa...

ra är väl inte av människoform? en falk om inte jag missminner mig.

Anonym sa...

Vadå! har du ite sett stargate på kanal 6? där är han ju människa/utomjording...

Anonym sa...

mmm ok...det var stargate-ra du syftade på, tufft.

Anonym sa...

Annars har ju gubben rätt lång och spetsig näsa, kan ju misstolkas som en näbb...